Jump to content

untlynchka1

Members
  • Content Count

    116
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

116

About untlynchka1

  • Rank
    Golden Eagle

Recent Profile Visitors

1,516 profile views
  1. Is everyone gonna floss over the fact that Art Briles doesn’t coach in the Big 12 anymore?? Jc im only disappointed because of the number of ball busters on this board. Great lost, though. Lol
  2. I agree, but what I saw was that they were also running a lot of screens and set up short passes, so when we did blitz, the ball was out before anyone could get to him. It’s tough to keep blitzing when they are doing that to keep you off balance. Yes thats coaching because cause it’s a chess match, but we got blown up on a lot of short passes and runs that we did blitz on.
  3. Kd Davis, Jyaire Shorter Thanks for your patience.
  4. Only thing I disagree with this post is that I think it was only the first 2 years that recruiting was sub-par. I really think year 3 is when we started to increase the talent level we were recruiting. That would be the class that the sophomores and redshirt freshmen were in, and I think we’ve got some promising players from that class. Shorter, ogunmakin, kd Davis, dayton Leblanc. I also think Jason Bean might just end up being pretty special. Plus the year before he recruited tre Siggers, he’s alright. Lol
  5. I had to work tonight, but I get on here late night, and see people complaining about the defense. We were up 41-10. I know mason stayed in the game too long, but do you really think we were playing out number 1 d the entire time?? i thought the d looked fast while we built our lead. I also think Tyreke Davis is going to be a stud. We were much less aggressive later in the game as well probably because we had a decent lead. I am “baffled” that mason played as late into the game as he did, but we have to be be realistic about the big picture. As much as I love SL, and always will, he’s going to get Mason as many stats as he can because, sadly, this is probably his last season here. So don’t expect him to worry about development. He’s gonna let Mason get his stats so he can hopefully get some recognition. (Which I want for him as well) Realistically, as much as we want SL to be our Gary Patterson, it probably isn’t gonna happen. It’s just not. However, he has set us up on an entire new trajectory that NONE of us truly thought possible. If he decides to be our Patterson, Bowden, Coach K..... then hell effin yes!, thank God that finally happened for us, but if not, let’s just live in this moment and enjoy the ride. I feel like Neil and Wren have developed a culture and environment here that are soooo enticing that we might finally be able to keep this train rolling even after Littrell. That being said, Seth, Wren, and Neil.. please stay here and make this university your legacy. Y’all have done more for this university and the fan base than so, so many people that have come before you. Don’t be one in a line of many, be the one that people talk about for generations. I’ll step off my soap box now.
  6. From all the articles, he wasn’t even on our radar, but Littrell played with his hs coach at OU. They said once they put on his tape, their was no question who the guy they were going after was. It was Mason.
  7. Mason Fine gettin the love. Still love seeing these for our QB1. This is their ranking of the top 50 PLAYERS (not qb’s) in the country for next season.
  8. Rice will probably never be able to be Cusa’s version of Duke or Stanford, Duke makes huge exceptions for their SA’s. Stanford is Stanford. You can’t make it pro, you probably get cherry picked by an alum in the technology sector. Let’s say they can be cusa’s Baylor, but it will be closer to our Vanderbilt. Lol I would rank us 1, NOW, because of our location, facilities, and current administration. Everyone is right that we are in a very short attention span society now. No recruits (on average) care about anything that schools have done since before they were in 9th grade. Controversial founder aside, ODU should be #2 because they have by far the most potential. $$$$$$$$$
  9. Can someone send a link? I can’t find it for some reason.
  10. Can’t find it either. Anybody have any luck?
  11. I agree with this. If Aune ever does anything here then, “Hell yeah!” Martin just seems like the next dude.
  12. I agree, I’m worried about LB, but I’m impressed with the crop we are bringing in. I think the Murray twins should make an impact. I think the “lesser” thought of the 2 will actually make the immediate impact. As far as the returnees.... All we can do is hope one of them steps up. They didn’t recruit any juco guys, so we gotta think that’s because they didn’t think they needed one. Right? We’ve recruited pretty heavily at DB and gotten some highly regarded guys at that spot Either way, we are still gonna live and die by our offense. As long as Mason is playing, we will probably be in every game
  13. What’s the deal with Fine lately?? Doesnt seem to have the same mixture he had last year. I know the line isn’t great, but damn, he’s missed Several opportunities today.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Please review our full Privacy Policy before using our site.